niedziela, 14 października 2012

Avary do sprzedania za sm

Takie avatary są na xat,facebooka i inne strony,na które avatar musi mieć 100x100px ;)


Cena jednego to 20sm .

Przykłady gotowych :





Żeby zamówić:
1. Napisz mi na stardoll lub w komentarzu wiadomość w której musi być:
-styl laleczki
-napis / lub bez ,który ma się znajdować na obrazku
-detale,np rozmazane tło,kolor biało-czarny obrazka lub jaki sobie zarzyczysz.
2.Musisz być obserwatorem tego bloga.
3.Kiedy laleczka będzie gotowa napisze ci na czacie,lub w wiadomości. Następnie
umawiamy się na jakis przedmiot za 20sm. Wystawiam go,a ty kupujesz.


Kiedy wejdziesz na mojego bloga na prywatnym podam ci link do avataru.
Codziennie jestem na blogu od rana do wieczora,jeśliby mnie nie było,to bądź cierpliwy. Najpierw wysyłam avatar,potem ty płacisz.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Pod komentarzem zostaw swój nick z stardoll !